niedziela, 1 grudnia 2013

Niedziela *_*

No więc mówiłam wam, że się u mnie pozmieniało. Po pierwsze (ale nie ostatnie :) zrozumiałam, że jestem Arianator :) Ariana jest dla mnie kimś wyjątkowym, kimś kto jest idealny, jest moją inspiracją i poprawia mi humor :)) Praktycznie zawsze kiedy jestem smutna, oprócz tego, że przez jakiś czas słucham smutnych piosenek to potem słucham Ariany i od razu jest mi lepiej. Odkryłam, że mamy dużo wspólnego :3 Kocham jej styl, jej głos, jej charakter, ją całą ♥ Założyłam nowego twittera i tak to jakoś potem wyszło, że jestem Arianator <3 Muszę powiedzieć, że ostatnio mam trochę problemów w szkole. Chodzi o to, że nic mi się nie chce i to się odbija na mojej nauce. Wiem, że muszę coś z tym zrobić, ale totalnie mi się nie chce kurde. Jeszcze nigdy tak nie miałam. Wiem, że nauka jest ważna i wogóle, ale to wszystko o czym mówią w szkole mnie nie interesuje.Właściwie to już czuje Święta i mam wrażenie jakby lada moment miało być wolne. Mogłabym przez cały dzień siedzieć na internecie, słuchać muzyki. Niby nic specjalnego i każdy lubi leniuchować i nic nie robić, ale boje się, że niedługo nie będzie mi się chciało ubrać, wyjść z domu i spotkać się z przyjaciółmi :o Teraz już tak czasem jest. Dlatego chce to zmienić i chyba najlepiej było by zacząć od wzięcia się za nauke. Więc możecie mi wierzyć lub nie po skończeniu tego posta zrobie WSZYSTKIE prace domowe na jutro. Co dzisiaj robiłam? "Projekt"z dziewczynami :* Było fajnie, fajnie to za mało powiedziane. Niedawno wróciłam, a przed chwilą zobaczyłam swoje zdjęcie na profilu facebookowym typu "Najpiękniejsze Gimnazjalistki" i prawie się popłakałam ze śmiechu :)) Ktoś napisał, że wyglądam jak surykatka, a ja w komentarzu napisałam, że jestem "piękną" surykatką haha. Masakra. Uśmiałam się troszkę, a teraz zabieram się za lekcje, trochę późno, ale zawsze coś -_- Dobranoc ♥
Arianka z Nathanem ♥















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz