niedziela, 5 stycznia 2014

pustka, płacz i piękno

niedziela to zdecydowanie najgorszy, najbardziej samotny dzień tygodnia. nienawidzę niedziel, bo czuje ogromną pustkę, tak jakby mi ktoś wyrwał serce i zostawił sam mózg. dużo myślę. zdecydowanie za dużo. dołuje się melancholijnymi piosenkami. JAKI TEMAT? ja pytam, bo nie wiem. o czym chcecie posty. taa. ja sama powinnam to wiedzieć.jednego jestem pewna. pod koniec stycznia zrobię "ulubieńców miesiąca", bo trochę w tym miesiącu tego jest <3. Tylko najbardziej irytuje mnie to, że nie mogę zrobic dobrego filmiku-,- bo bez dobrego aparatu/kamery niczego nie jest się w stanie zrobić dobrze.no cóż zdjęcia muszą wam wystarczyć. Mogę wam już zdradzić, że ujął mnie skutecznością i efektami pewien szampon do włosów oraz odżywka. Chyba znalazłam nareszcie idealny produkt do moich włosów. Tyle wygrać ! ♥
A i takie pytanie mam? Ktoś tu wogóle zagląda?! Wyświetlenia są, więc PROSZĘ BARDZO PROSZĘ, ŻEBYŚ ZOSTAWIŁ COŚ PO SOBIE JEŚLI TU WCHODZISZ, KOMENTARZ ALBO OBSERWACJE ♥ do zobaczenia jutro :3
kocham to zdjęcie wstawiam je gdzie tylko się da

pustka i płacz i piękno


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz